خدمات ماکت سازی

خانهخدمات ماکت سازی

 

بخش خدمات ماکت سازی “استودیو معمارینه” زیر نظر آقای مهندس عادل فرزام فعالیت می کند.

 

گروه ماکت سازی

با توجه به اینکه کلیه اعضای گروه ماکت سازی دانش آموخته رشته معماری هستند و با توجه به تجربیات گسترده، در همه استایل های ماکت های معماری، می توانیم بهترین خدمات مشاوره و ساخت را به شما پیشنهاد دهیم. به عبارتی دیگر ما به زبان شما صحبت می کنیم، نیازها و درخواست های شما را می دانیم و می توانیم در خصوص هر پروژه بهترین روش ساخت را به شما پیشنهاد دهیم. ما هر روز در پی یافتن راه حل ها، متریال ها و تکنولوژی های جدیدتر برای افزایش هر چه بیشتر کیفیت ماکت های تولیدی خود هستیم.

 

مشاوره ساخت ماکت

زمان شما با ارزش است، مطمئنا شما نمی خواهید هزینه ای برای آزمون و خطا بپردازید. ما در کنار شما خواهیم بود تا مطمئن شویم که زمان و هزینه ای به هدر نخواهد رفت و نتیجه نهایی کار محصولی خواهد بود با کیفیت بالا و مطابق با ایده معمارانه شما. از همان ابتدا ما می توانیم به شما در خصوص طراحی و برنامه ریزی، شناسایی مناسب ترین مقیاس، متریال مناسب و سطح جزئیات ماکت مورد نظرتان کمک کنیم. ما همراه شما خواهیم بود تا اطمینان حاصل شود ماکت مورد نظرتان وسیله مناسبی برای انتقال کلیه اطلاعات مورد نظر در مقرون به صرفه ترین راه ممکن است.

 

کارگاه مجهز

با تجهیز خود به پیشرفته ترین نرم افزارها و ماشین آلات روز مدل سازی از قبیل دستگاه های برش لیزری و واترجت، تراش سی ان سی و پرینترهای سه بعدی و با بهره گیری از تیم مجرب و خلاق توانسته است پاسخگوی نیازهای صنایع مختلف به خدماتی با کیفیت بین المللی و به روز باشد. با تجهیزات برش لیزری مستقر در کارگاه ما قادر به تولید بسیار دقیق و ظریف و پر جزئیات ماکت ها هستیم. شما ممکن است هم اکنون نیز با واحد های خدماتی دیگری که خدمات برش لیزر انجام می دهند در ارتباط باشید ولی ما به شما قول خدماتی بسیار متفاوت را می دهیم. کلیه فایلهای شما قبل از ارسال برای دستگاه پردازش و بهینه می شود. کلیه خطوط اضافه (روی هم) حذف می شود که علاوه بر کاهش قیمت نهایی کار برای شما باعث تمیزتر شدن و افزایش کیفیت خروجی کار خواهد شد.

 

هزینه مناسب

تلاش ما همواره بر این بوده که مشتریان ما بهترین کیفیت ممکن را مطابق با هزینه ای که می پردازند بدست بیاورند. ما به شما قول ماکت هایی با کیفیت بالا و قیمت های بسیار واقع بینانه و رقابتی را می دهیم.

 

سبد سفارش