چهارمین نمایشگاه اُبژه در فرهنگسرای نیاوران

چهارمین نمایشگاه اُبژه در فرهنگسرای نیاوران

چهارمین نمایشگاه اُبژه در فرهنگسرای نیاوران

به گزارش معمارینه؛ به نقل از روابط ‎عمومی فرهنگسرای نیاوران، این چهارمین نمایشگاه طراحان، معماران و هنرمندان ایرانی است که با موضوع مبلمان ساختمانی با استفاده از مواد سنگ و ام‌ دی‌ اف، با حمایت شرکت‌ های تولیدکننده مواد و محصولات ایرانی برگزار خواهد شد.

این نمایشگاه از ۲۴ دی تا یکم بهمن در گالری شماره ۱ و ۲ فرهنگسرای نیاوران برپاست. علاقه مندان برای بازدید از نمایشگاه در روز‌های عادی از ساعت ۱۰ تا ۱۸ و در روز‌های تعطیل از ساعت ۱۴ تا ۱۸ به فرهنگسرای نیاوران مراجعه کنند.

اُبژه به عنوان نخستین پلتفرم طراحی برای توسعه شرکت‌ های تولیدکننده محصول و ارائه طرح و خدمات نوآورانه با طراحان ایرانی همکاری دارد و نمایشگاه اُبژه محل ارائه این دستاورد است.

این پلتفرم تمایل به همکاری با شرکت‌های فعال در صنعت ساختمان و مبلمان دارد؛ مدیرانی آینده‌ نگر که تمایل به همکاری با طراحان خلاق ایرانی برای تولید محصولات و خدمات نوآورانه، با تاکید بر دانش روز در زمینه طراحی خدمات و همچنین نگاه به بازار‌های خارجی، بخصوص همسایگان ایران دارند.

نمایشگاه اُبژه در فرهنگسرای نیاوران

اُبژه از مهر ۱۳۹۴ تاکنون موفق به برگزاری سه دوره نمایشگاه ویژه (دوسالانه) با حضور طراحان، معماران و هنرمندان مطرح ایرانی در داخل و خارج از ایران در فرهنگسرای نیاوران، شده است. استقبال مخاطبان حرفه‌ای و مشتاق، برگزار کنندگان این رویداد را به ادامه راه امیدوارتر کرد.

خانم الناز طهرانی، مدیر و بنیان‌گذار پلتفرم ابژه است که تحصیلات خود را در مقطع کارشناسی ارشد در زمینه طراحی خدمات در دانشگاه میلان به پایان رسانده است.

آقایان امیرحسین اشعری، حامد بدری احمدی، بابک بهارستانی، رضا حبیب زاده، بهزاد حیدری، مهران خوشرو، کورش رفیعی، مهدی شیراحمدی، امیرحسین طاهری، آرش علی آبادی، امیرقاسمپور، نوید گلچین، بهروز منصوری، رضا نجفیان، علی نعمتی، حسین نمازی، نیما نیان و خانم‌ها نسیم رضویان، شیرین صمدیان، سمانه قاسمپور، نازنین کازرونیان، رضوان کاشانی، معماران، طراحان و هنرمندان چهارمین نمایشگاه «اُبژه» هستند.

منبع: iribnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد سفارش